Witam serdecznie wszystkich, którzy zechcieli odwiedzić świat moich małych czarów. Wyruszycie tutaj wraz ze mną do krainy Magii, gdzie znajdziecie wiele pomysłów na to, jak wykorzystać chwilę w czarodziejski sposób. Szczypta Magii to blog, który ma w sobie coś magicznego. Dzięki niemu zaczerpniecie natchnienia oraz inspiracji do spędzania wolnego czasu i własnego tworzenia. Natchnie Was mocą, dzięki której poczujecie chęć działania.

27 grudnia 2012

Pod choinkę dla siostry

Lubię obdarowywać moje domowe kobietki własnoręcznie przygotowanymi prezentami :) Dla mamy zrobiłam szkatułę, którą mogliście oglądać TUTAJ. Tym razem mam dla Was prezent, który dostała siostra :) Napierścionnik i wieszak na kolczyki w formie ramki :)
Docelowo ramka jak i napierścionnik miały mieć motyw Spongeboba, ale szybko uległo to zmianie i wyszło tak :) Oczywiście zamysł był inny bo ramka miała być widoczna, ale z racji tego że zszywki takera przebiły mi listewki na wylot projekt musiał ulec zmianie :) I wcale nie żałuję, bo siostra była zachwycona :D teraz i sobie muszę taki wieszak zrobić :D
Inne napierścionniki możecie znaleźć TU :)













1 komentarz:

Bardzo dziękuje za pozostawienie komentarza. Dzięki temu wiem, że tu zaglądacie i podziwiacie moje prace :)
Proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga i reklam, bo Twój komentarz wyląduje w spamie!