Witam serdecznie wszystkich, którzy zechcieli odwiedzić świat moich małych czarów. Wyruszycie tutaj wraz ze mną do krainy Magii, gdzie znajdziecie wiele pomysłów na to, jak wykorzystać chwilę w czarodziejski sposób. Szczypta Magii to blog, który ma w sobie coś magicznego. Dzięki niemu zaczerpniecie natchnienia oraz inspiracji do spędzania wolnego czasu i własnego tworzenia. Natchnie Was mocą, dzięki której poczujecie chęć działania.

5 maja 2013

Kolejne wyróżnienie


Dostałam wyróżnienie od Agnieszki, za co bardzo serdecznie Ci Ago dziękuje :)
Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Ma na celu rozpowszechnienie tych mniej znanych bloggerów. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań od osoby, która Cię nominowała, następnie Ty nominujesz kolejne 11 osób (blogi, których obserwatorzy nie przekraczają 200 osób), informując ich o tym pod najnowszym postem (nie możesz nominować osoby, która nominowała Ciebie), oraz zadajesz 11 pytań.

Moje odpowiedzi na pytania od Agnieszki:
1. Jak masz na imię?

2. Czy posiadasz jakieś zwierzę, jakie?
Pies- Szczęściarz, Zeberki, Kanarki

3. Jaką poleciłabyś książkę do przeczytania?
Pierwszy raz czytałam ją w liceum a dostałam pod choinkę od chłopaka. Umarłam czytając ją drugi raz.

4. Twój ulubiony utwór muzyczny...

 
Jak na razie jest to ten utwór <3

5. Jedna rzecz, która najbardziej Cię cechuje?
Dredki :D
 
6. Ulubiona potrawa?
Kotlecik z piersi kurczaka z ziemniaczkami w całości posypanymi koperkiem i surówką z marchwi :)
 
7. W ludziach nie znoszę...
Fałszywości. Tego, jak ktoś z Tobą pięknie rozmawia po czym się okazuje że robi Ci za plecami syf.. :/ Nienawidzę takich ludzi.
 
8. Czego boisz się najbardziej?
Śmierci bliskich

9. Kawa, czy herbata?

10. Czym zajmujesz się prywatnie?
Studiuję pedagogikę

11. Jaki poleciłabyś film do obejrzenia? 
Incepcja :P 

Teraz czas na moje nominacje:

Moje pytania:
1. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
2. Co lubisz robić w wolnym czasie?
3. Czy masz rodzeństwo?
4. Mieszkasz w domu czy w bloku?
5. Lubisz spacerować? 
6. Jesteś duszą towarzystwa czy samotnikiem?
7. Jakie filmy lubisz oglądać?
8. Jakiej słuchasz muzyki?
9. Czy oglądasz kreskówki? 
10. Czy masz jakiś znienawidzony przez siebie nawyk?
11.  Co lubisz w ludziach?

7 komentarzy:

  1. Dziękuję ślicznie, ale nie biorę udziału w takich zabawach;) Przepraszam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wyróżnienie, bardzo mi miło! Dopełnię formalności jak tylko się trochę ogarnę (1 dzień w domu z noworodkiem) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju jeju jak miło ^^ dziękuję :D
    Jak tylko uda mi się nadrobic zaległości to przekażę dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wyróżnienie! Jest mi bardzo miło!
    Na razie mój blog z aniołami jest w zawieszeniu, bardziej skupiona jestem na blogu o wszystkim, hehe. Ale może dzięki temu wyróżnieniu wrócę nareszcie i coś pokażę. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję ci za to wyróżnienie, tu moje odpowiedzi: http://dodeco.blogspot.nl/2013/05/la-mode-illustree.html
    postaram się szybko nadrobic blogową wędrówkę i wskazac moje typy do następnych wyróżnien. Pozdrawiam, eda

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za pozostawienie komentarza. Dzięki temu wiem, że tu zaglądacie i podziwiacie moje prace :)
Proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga i reklam, bo Twój komentarz wyląduje w spamie!